Stora trygga vargen

Mors dag, oh! Shit glömde bort det! Aja får köpa nått fint till mamsen på hennes födelsedag ist, Har varit hemma ifrån skolan i en vecka nu, o får inte vara hemma längre enligt skolan osv.. Men jag ska till skolan på tisdag (i övermorgon) och ska inte gå hem. Måste kämpa innan sommarlovet.

Var med Demi igår vi grillade de va Najs, skulle fotat men min mobil dog, det va jätte härligt! Sen sov ja där, o åkte imorse vid 8.30 för att sen åka till kyrkan o ha musikal föreställning, var grymt nervös men gick bättre än vad ja trodde!

Bilder: Broder Daniel.,
Elin o Jag förra året. Gulliga! Ja vet

Nu ska jag ta min underbara bok, (Tillsammans del 3) o lägga mig i sägen o sen sova, så god natt. Ha det bäst


J.Steffner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0