Glenn

Fredag/lördag.. Är lördag idag men de kändes som de va fredag för 25 min sen.. Haha aja härligt har gårdagen varit de va meningen att ja skulle spela Minigolf med några vänner men de blev inställt pgv att de regna för mkt, men de kanske va bäst de för ja suger på
Minigolf xD haha och efter skolan idag fikande jag i Spånga med Alex,Siri,Filip o Stephi. De va trevligt trevligt!

Och så såg jag precis på BB
Asså ja blir så sur! asså kan Annica aldrig komma över Marcelo! Han är ju ett as! Skit i honom! Asså hon är värld mer! Och Camilla, Så jävla skön, så söt, tycker hon borde vunnit, hon o Amandus, BB's sötaste par! Bara random avsnitt idag de ändå bra med det va att Camilla o Amandus träffades.!

Men, Nu ska jag fortsätta läsa på min härliga bok, man fastnar verkligen! En sjukt bra bok rekommenderas stort!

Godnatt världen.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1603243/images/2012/pic_204963045.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0