Shoreline

HaLLu
Som ni såg så har Jasse den bästa fixat om lite i min blogg :) e fett glad, tack gumman!!!! <333
men nu är jag med Lina den fina :D Oxh vi är så duktiga att vi råkade lägga in cidern i Frysen i stället för kylen, och sen glömde vi bort att den va där.. så nu blev är det is-bitar i den xD hahah, jaja.. men nu sitter man här en kväll i slutet på oktober och fryser ihäl.. ja, och så är vi så tjocka att vi köpte godis för 92 spänn xD haha.. ja vi är duktiga.. tur att jag tog med mig extra pengar då ^^

men jag Känner mig ändå GLAD för vi lyssnar ju så klart på Broder Daniel mitt favoritband :D
yes yes.. men nu ska vi nog typ göra nått annat.. typ hämta tusen filtar och sätta på en film, och äta allt vårat godie så att vi blir tjocka o mumsiga.

Puss, o hare Gött



KOMENTERA :D

                                    
 


BRODER DANIEL - IN MY ♥


Kommentarer
Postat av: Jasse

lugnt gumman <333

2011-11-01 @ 09:48:01
URL: http://imyouraddiction.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0