Underground

Hej, hej! Asså jag är typ överlycklig för jag såg nu att det fanns en app som heter Blogg.se! Där man bloggar från mobilen! Och jag har typ väntat skit länge på att de ska komma, så, ja! Jag är glad! För att jag inte måste åka hem till datan varje gång jag vill blogga.
Yes, men nu är jag hos Emma iallafall, vi har typ snackat och typ Skypat med Demi, o så.. Det är as kul att vara här! Jag ska hit imorrn också, fast då ska jag sova här. Det va typ as tråkigt i skolan idag som vanligt, fast på musiken var de ganska kul, vi övade inför Julshowen :D Men nu orkar jag inte skriva mer, Bloggar troligtvis mer imorrn.

Puss! Toxy

Nu kommer det en bild från när vi Skypat med Demi, och en bild på Emma o maj,
Och en random bild på mig, för att jag är Cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0