Kan inte släppa dej <3 !!!

hej hej, <3
Asså när jag var hos ewe i helgen  jag sov över där läs mer på våran blogg : www.allformysister.blogg.se
i allafall träffade vi en kille som heter Fernanado han e så sjukt gullig jag tog hans nummer och vi smsade hela fredag kvällen lördagen och idag. jag träffade han i fredags med sanna från 6b och rebecka och ewe från 6a! alla tjejerna gillade honom. och vi smsade hela fredags kvällen ock kom fram till att träffas på lördagen också. då gjorde vi det och han var så sjukt gullig vi höll i handen och kramdes så mycket. sen skrev han till mej att han ville KYSSA MEJ !!! jag kan inte fatta det men i allafall skrev jag att jag också ville det men att jag inte kunde för att dom andra också gillade honom men han e ju för gullig ! Men vi ska ha ett tjejsnack imorrn i skolan ! så ska vi reda ut det här ordenkligt för nu har ewo och jag bara bestämmt en massa för att hon typ också gillar honom fast hon har pojkvän men ewo om du läser det här så säger jag bara  : Ja , jag vet att du ska göra slut ! <3 ;P

Nu ska jag inte skriva för mycket kram på er alla läsare ! <3

// Janni <3

 

 


Kommentarer
Postat av: ...

jag älskar dej sötnos!

2010-10-19 @ 22:37:57
Postat av: NILLA

janni min sötaste lillasyster! saknar dig as mycket! <3333

2010-10-20 @ 19:32:50
Postat av: ...

fernando*

2010-10-21 @ 20:23:50
Postat av: Lisa

du e stygg o fet o fernando finns inte.

2010-11-02 @ 22:42:52
Postat av: fernando

asså sluta ljuga lisa ja finns vist!!!

2010-12-31 @ 23:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0