2 !

Hej ! Hej ! Hej ! Idag är jag på GLATT humör ! :D

 


Japp Idag Fyller min brorsa 16 och det betyder att det bara är 2 dagar kvar ! ( Tills Jag fyller år asså )
( Fast det vet ni redan =P ) Men Jim ( Min brorsa asså ) aa han fick en Xperia 10 mini jag tror att det var Pro..
Men i alla fall fick han en Ny mobil, 200 hundra av farmor och en liten Mini kaktus av mig.



Jao... nu kommer lite bilder....                     



Här är kaktusen fast just den
här är ju inte Jims det är                                   Och här är Xperia X10 mini Pro         
bara en bild.                                             
Fast den ser nästan ut så där.
Båda är mini...                
                                                                          




100+100= 200 ;D
 








       Bara       Dagar Kvar !!!!!!   ♥




Puss ha det bäst alla läsare ! ♥

// Janni  ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0