Vimmerby och Västervik

hej hej alla läsare, hoppas att ni mår lika bra som jag ! idag ska min mamma åka till Västervik och jag ska åka till Vimmerby. Eller asså jag ska åka till Matilda lindström i vimmerby och mamma ska åka till sin kompis i västervik.
För alla som inte vet vem Matilda lindström är så är det en liten gullig Jätte söt tjej som ska börja i 5an nu tror jag i alla fall är hon jätte duktig på att sjunga och dansa och aggera det gör hon jätte bra.
Hon har varit med i talang  2008 , lilla melodifestivalen 2009 hon sjöng låten " Kom Till Mig "  och många andra talang tävlingar som lingman & co engagerar

Men nu har vi lite brottom så jag kan inte skriva så mycket mer nu men ha det bäst nu

kram och pussi puss på er alla

// Janni <3 ♥

ni får en bild sen när jag kommit hem igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0