Mönsterås

  1. hej Hej, nu är jag i mönsterås hos min kusin och hennes familj vi kom vid halv fyra och åker hem på söndag. oj juste glömde att säga GLAD PÅSK på er alla. Aa idag är det långfredag så jag ska så klart vara uppe länge ikväll. nu tänket jag skriva 6 fakta om min kusin Alice.
  2. namn: Alice ( som jag sa )
  3. ålder : 15 Fyller 16 imorgon
  4. Stil : inte Emo men lite punkig men ändå inte så mycket. Har en pearcing mellan nåsborrana. häfftig stil.
  5. Hår : Ruffsigt hår,men fint inte fint direkt mera häfftigt.
  6. HårFärg : svart och lite orange brunt
  7. familj : Mamma och pappa och Ami ( världens sötaste hund )
  8. kanske skriver mer imogon puss på er alla läsare <3
  9. ps förlåt för alla dom här sifrona strunta bara i dom jag vet inte hur man får bort dom jag skriver på Alice dator så aa jag vet inte hur man får bort dom men ha det bäst puss <3 ni ska får en bild om jag hittar en
hahaha hon hade inga fina bilder så jag får ta en som jag redan hade inlagt
okej, puss puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0