Thrift shop

Jag har inte hunnit, orkat och velat blogga på ett tag, har vart annat som hänt osv.. Men nu är jag hel igen. Och med hel menar jag, jag mår bra igen. Jag mår skit bra Faktiskt, bortsätt ifrån att ja har utegångsförbud och inte tillgång till nå pengar och är singel igen och Inte klarar av skolan så bra.. Och dom flesta kompisarna tycker jag är konstig o så.. Men Ah mår jag bara bra.
Missade showcaste på förra skolan. Men whatever, tror dom klarade sig utmärkt utan mig ändå haha.

I skolan är jag faktiskt skolan näst största Slampa, och den största är min bästa vän. Det är liksom Inte det samma att gå i korridoren längre, men ja har vant mig, nu skulle det vara va konstigt om ingen skrek "ska vi dra in på toan och ta en snabbis" Elr "Trekant?" elr typ "min polare här är lite kåt på dig kan du hjälpa han med det"
elr standard nu för tiden. "Hora"

Liksom sånna grejer, alltså ja venne.. Men hur många av er skulle bli super duper glada av att höra det där? Grejen e nt att ja tar åt mig, för det är väl sån jag är nu, men jag bara undrar? Tror ni att ni kan försöka trycka ner mig? För alltså det krävs mkt, mkt mer för att nån någonsin skulle kunna göra det.

Ba, lägg ner.
Puss


Kommentarer
Postat av: Ditt samvete

Kanske är dags att sluta knulla runt, medvetet förstöra ditt liv och tro att du är med i någon film där den knarkande tonåringen får ett bra liv igen. Vakna upp.

2013-02-21 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0