Overboard

Hej, åh kan inte fatta att jag faktiskt sitter här och lyssnar på Justin bieber, har alltid sagt att han inte är min musiksmak, men har faktiskt inget emot han, inget jag lyssnar på ofta dåra men iaf, det är skönt ibland.. men jag är inte nån såndär galen bieliver bla bla bla... men han e ganska duktig, 
 
aa, har typ kollat igenom skolkatalogen ifrån 5 tills nu på kulturama, får typ tårar.. känns ganska sjukt att jag inte går kvar där, jag menar asså det är ju faktiskt där jag hör hemma, dom accepterade mig där, jag kunde ha min stil liksom, hade alltid nån att snacka med, och alla kände mig liksom. jag vet inte.. men det känns inte riktigt som om jag passar in här i den nya skolan. dom är jätte snälla och så! men det är verkligen inte min grej.. samma med musiken, det är inte musik, det är kör, JAG SJUNGER INTE I KÖR. och massa lucia sånger och skit i 500000 stämmor, vad hände med Nirvana låtarna i gamla skolan och allt det? 
nej... kulturama vad helt klart bättre, 
hoppas det blir bättre om ett tag..
 
Och jag vill inte låta emo elr nått när jag säger dethär,
men jag tror nog att den gamla klassen får det mycket bättre nu, utan mig. 
men ni kommer alltid betyda mycket för mig. speciellt vissa personer. 
Hoppas jag inte förstörde FÖR mycket innan jag sluta. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

PENIS VISST ÄR HAN BRA PUSSSS

2012-12-08 @ 00:38:46
Postat av: Janni Starmi Steffner

Hihihihi Jaaaa

2013-01-01 @ 20:44:24
URL: http://roosaparfym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0