Your my heroin

Livet leker, o dagarna bara går.
Undrar om jag nånsin kommer förstå.
Hur jag kunde må, Om det där inte hände just då.
Men alla gör väl sina misstag..

Jag är sjukt överlycklig! Den 26:de Kommer min Bästa vän Har längat så mycket efter henne!
Du är verkligen mitt allt. Du lyser upp min dag varje gång jag hör din röst.
Och du påminner mig om varför jag fortfarande finns hela tiden. Du är så vacker. Och allt vi gått i genom o  allaminnen, blir bara fler o fler. Kommer du ihåg? Modevisningen hemos dig? med tisse?, När du skulle lära mig att åka skatebourd för första gångenhahahahhahahahah!!!!! När vi gjorde snögrottan vid blomster handeln, Allamyskvällar, alla killproblem, alla familjeproblem, alla stunder med dig Elin är så sjukt underbara. Och de värsta som finns är att vi bråkar men det löser sig alltid så småning om.
För jag vet att de går inte att hålla mig ifrån dig!
Det är helt sjukt! I över 9 år har jag kännt dig!
Och när jag fick reda på att du skulle flytta, fick jag ett stort jäkla klot i magen.
Och att jag också skulle flytta gjorde inte saken bättre. Och sen var du där. I jävla markaryd! o helt åt helveteblev allt. Men Du fanns ändå här hos mig hela tiden, Alltid i mitt hjärta. Vart jag än gick. Saknar dig så jävla mycket. Och jag önskar verkligen att allt kunde bli som de va ifjol.

But life go's on.
Och jag har iaf dig.
Och det är allt jag önskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0