Black to Black

Hello, jag jag typ märkte precis att jag inte har typ några läsare alls, Haha fail. men aja, jag fortsätter skriva, jag har typ märkt att också att jag inte har gjort så många inlägg den sista tiden som jag gjorde förut, men jag ska bara göra det igen :D Eh, idag/igår.. var jag i skolan, de va typ en helt vanlig dag förutom att jag hade bild igen som jag typ inte haft på 1,5 år.. ( i think.. ) Aa, och att jag typ ritar 4 ggr så bra som jag gjorde då, Inte för att jag ritar bra nu, men mkt bättre än då iaf ^^ Haha, Aa.. Random, men nu ska jag väl försöka sova igen... För asså jag somna 7 o vaknade halv 9 o somnade 9 o vaknade halv 11 o vaknade igen 12.. o aa, nu är kl: snart 1.. Men jag får väl försöka igen då. God natt alla. Ni borde sova. sova e bra. o skönt xD haha hittade också en jätte kulig bild på mig, maxxen, mattan, isa o So ( johanna ) ifrån dom sista dagarna i 6:an :( saknar 6:an..
Och en sjukt random bild på maj, o emms
/ Jag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0