Whirlwind

Hello ^^
Som ni kanske har märkt nu ifrån senaste inlägget så har jag börjat med Namn på Låtar som Rubrik, För asså jag e sämst på Rubriker.. o jag har inget bättre för mig så.. Den förra Var Shoreline, En av dom bästa låtarna som Broder Daniel har gjort. Samma med den här Rubriken/Låten Whirlwind, Som jag nu sitter o Lyssnar på.

Ja. Idag så har jag inte gjort så mycket.. Jag skulle träffa Felizya Idag men hon var sjuk :'( Så Hon skulle vila idag så ska vi ses imorrn istället. Yaaii :P Jag vakna typ halv 1 Och när jag kom till matbordet hade Smöret smällt. Och Hela Lägenheten Luktade Rök, För att min brorsas Kompis hade precis Vart ute o Rökt på Balkongen.. Och sen åkte jag ut med min pappa o fixade ett paket till min brorsa I Japan som fyller 19 Imorrn, Vi typ Köpte en Kortlek, 2 marabou choklad kakor, En liten nallebjörn, En Pokémon, En grej till hans Gitarr Och typ En Cd skiva.. Sen åkte jag till Elin och Hämtade några grejer jag glömde hos henne igår.. Och nu har jag sett på 3 avsnitt av True blood Och 2 filmer på Sf-Kanalen.

Och Hehe, jag känner mig sämst, Bring me the Horizon Hade Konsert idag, O jag har typ väntat i 1 år på att se dom. Och så Glömmer jag typ bort de.. för när jag leta för några månader sen så hitta jag inget  om biljetter elr nått sånt... så aa, jag missa dom!!!  Ångrar det sjukt Mycket!!!

Men aa, sånt händer väl..
Hare Gött♥

ToxyΦ

Hahahahhahahahhahaha! SÅHÄR SÅG JAG UT NÄR JAG VILLE BLI PUNKARE O VA TYP 8 ÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0