Il'l Be Gone

Goodbye My Lover
Goodbye My Friend
You have been The one
You have been The one for me.

-------------------------------------------

I Can't Live
With or without you

-------------------------------------------

Haai! <3
Random,.. Jag har tråkigt och sitter i skolan o har So -.-'

Hahah, nej.. Men efter skolan ska jag till Emma :) som jag sa igår..
Och jag håller på o säljer Kakor, För att få pengar Till klasskassan.. Så om ni vill ha så är det bara att säga till.

Jag har
Kajsas Kaffekakor
Lillebrors Cola någonting..
Det är typ godis o sånt, Skit gott iaf!

Aja, Slutar typ nu.. Kanske bloggar sen när jag är hos Emma..

Puss!
TOXY!!!!

En bild på klassfotot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0