Birka paradise för typ 30:de gången

Hallå där käka bläbär - Sean Banan

Hahah nej jag bara skoja HEJ ! ... Igen sorry att jag inte hunnit skriva så mycket har haft ganska mycket att gör så ... Goda nyheter är att det går jätte bra för mig i skolan nu :D Men inte Gympan däremot..
Men.. Man kan ju inte vara bra på allt ... Hahah
 
I Förrgår ( Lördags ) åkte vi med BIRKA PARADISE för typ 30:de gången...
Och såklart va det ju Lilla Birka Stjärnan igen.. och hehe aa.. Jag vann.. Så nu har jag kommit till FINAL!
Och Finalen ät den 13 Juni samma dag som vi Ska va ute ur huset och flyttat ut ...

Men Men ..

Ha det bra nu alla BloggLäsare
Vill inte låta som Kissie elr nått men
Puss Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0