Horoskop

hej hej,
Jag e jätte ledsen att jag inte har skrivit på typ ganska länge.. Aja jag fyllede ju år i torsdags asså den 7/10. Och jag fick en vit iphone 3g tror jag xD... aa jag ÄLSKAR den verkligen. Och så fick jag ett tuggumipaket av Jim. Ja... fasst det var inte det jag skulle skriva om igentligen...

Ja kollade i en tjejbok jag hade hemma och där står mitt horoskåp såhär står det...


VÅGEN
23 SEP. - 22 OKT.


Inget stjärntecken är så beroende av relationer som vågen. Du måste leva i gemenskap och närhet för att känna dig riktigt nöjd med livet, och du förstår vad som krävs för att vara tillsammans med någon. Du uppfattas som romantiskt och charmerande men är så förtjust i själva förelskelsen att du ibland rusar rakt in i en relation utan att tänka igenom saken ordentligt. När du väl hittar den rätta får livet emellertid en ny mening och du ser allt i rosenrött. Även sedan den första stormande förälskelsen har lagt sig är du beredd att göra allt för att hålla kärleken levande.


Passar bäst ihop med: Skytten 23 nov - 21 dec , Väduren  21 mars - 19 april
Passar inte  ihop med: Skorpionen 23 okt - 22 nov , Stenbocken 22 dec - 20 jan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0