2 Maj snart den 3 om typ en timme

ja, hej hej på er ja,..... ää vet inte vad jag skaskriva kände lixom bara för det hahah. ja.. imorn har vi ingen skola vi har  hemstudiedag asså vi är inte i skolan men vi måste jobba ändå men hemma asså :P så aa fick stanna uppe längre eller a... vet inte om jag får det direkt men ja,.... är ju uppe nu så finnns inte så mycket dom kan göra hahahhah......  jaa,........ vad ska jag säga har nog inte så mycket mer att berätta tror jag.......... ää... jo.... jag skulle åkt till jakan och köpt kläder men hittade ingen kompis att åka dit med så det blev inget :( :P ........men aa sånt är livet :P nee nu får ni ännu en snygg bild på mig ahahah neee så snygg är jag kanske inte eller är jag <3 hahah aa,...... här kommer bilden






oj da det blev två med det gör ingenting hahah <33333
den andra bilden ser inte riktingt ut så på riktigt
det var bara att jag fick dra i hop den lite gran
för att den skulle få plats <3<3<3<3<3<3<3
pöss på er allla ha en trevlig fortsatt dag I <3 U
pöss okej puss på er <3333 god natt blir det för mig men
ni kanske inte ska sova när ni läser det här <333333

ha det göttt <<<<33333333

puss och kram
Janni <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0