Fjomp-paraden m.m...!!!!!!!!!!!!!! <333

Hej, hej allihopa XD. kolla bilden

 

Ja.... ??  villken söt kyss....??. som ni kanske inte förstog så var jag där igår och såg Fjomp-paraden det var väldigt tråkingt bortsätt från att jag var där med Elin B och hennes syrra och hennes morsa det var kul. Vi Trängdes med folk och sånt som  man brukar göra ..... och alla var typ jätte spända på att få se dom hahahah. asså vi stog där i typ " tillar skit jobbigt och se kommer dom och åker förbi på typ 2 sek och sen lixom bara borta .....  - Jaha, det vara det de......
sen så sov jag över hos henne.

så nu är jag med Elin och ja typ gör konstiga saker, vi har precis badat i rengnet det var skit nice. 
Och tagit modell bilder , skrivit en låt ja.... och sånt.



Och här är en några av modell- Bilderna på oss





Men nu ska Elin och jag sätta oss i soffan och se på Tv och dricka Chai Te.

Puss Puss // Janni ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina bilder! :)

2010-06-26 @ 11:15:32
URL: http://starandvagsamanda.blogg.se/
Postat av: Janni

tack

2010-08-04 @ 23:44:44
URL: http://roosaparfym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0