Hemma från Vimmerby

hej hej, nu är jag hemma igen. som ni vet har jag varit hos Mathilda Lindström. Det var jätte roligt hemmos henne. Vi var på Astrid Lindgrens Värld och gjorde saker. Fast Astrid Lindgrens Värld är ju för lixsom dom som är lite yngre. Fast jag hade ju inte varit där på flera år så det var ju kul. Mathilda Jobbar ju där hon spelar Ida i Emil i lönneberga ( Stavning lite fel kanske ). Så hon har ett " Ta med din kompis gratis - kort " typ något sånt. Men ialla fall Kom jag inn Gratis :-D.  Och Jaa.. Här Massor av fina Bilder På söta Mathilda.



Henns MySpace profilbild

 

Här kommer några bilder från när hon var med i Lilla Melodifestivalen hon sjöng låten Kom Till Mig

  

Talang 2008 med några bilder där hon är med några från talang

Här är hon med Sebastian.      Och här är hon med Zilla Och Totte.       Här är hon med han som alltid peppade 
                                                                                                       alla innan dom skulle upp.

                



Och här lite bilder från när hon spelar ida.

   


ja.. det var det ni kanske får lite mer bilder på henne sen.
och när jag var där tog jag inte med  kameran så jag hann inte några bilder.

Men ha det bra nu puss <3
// Janni ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0