En Helt Ny Janni

hej hej alla läsare, jag har funderat och funderat och funderat det är inte så många ändå som verkligen gillar mig okej kanske några hoppas jag men inte så specielt många så funderade jag och  kom fram till ett svar : jag är kort, jag är Taskig mot dom jag tycker är fula och det är så klart fel av mig (ska berätta mera sen ), jag är inte alltid snäll man kan inte alltid lita på mig (som också är dåligt), det är många som irriterar sig på mig som jag inte vet varför, varför gör dom det igentligen.

Så jag har bestämt mig för vad jag ska göra. Jag ska börja med att vara mig själv och inte lyssna på vad andra tycker att jag ska ha på mig och jag ska inte bry mig om dom tycker det är fult och om jag gillar det. Och jag ska förändras jag ska vara ödmjuk lyssna på andra vad dom har att säga och vad dom tycker om saker o ting, Jag ska inte vara taskig mot dom som jag inte gillar så dom är taskiga mot mig ska jag bara ignorera dom. Och jag ska inte dömma någon efter utseendet aldrig någonsin det är dumt, taskigt och man bara sårar en. och jag ska vara hjälpsam mot alla ! och alla ska kunna lita på mig. om någon behöver prata med mig så finns jag där och ställer upp. Och jag säger inget till någon om inte den som jag har pratat men säger att jag ska det. jag vill göra människor glada och att dom ska veta att dom finns och betyder så mycket så att dom inte kan förstå det.
det finns jätte många personer som älskar en det finns jätte många runt omkring en som finns där för en.
jag vill släppa ut all den glädje vi har inom oss ! det ska ut ! jag vill göra så att vi känner sig viktiga för det är vi.

JAG SKA BLI NÅGOT NYTT JAG SKA BLI EN HELT NY JANNI

tack så mycket för att ni läste det betyder jätte mycket för mig älskar er <333 puss

Det här är några modell bilder jag tog hemmos Elin B. Jag är lite svart under ögonen
men det är bara för att jag inte tog bort det kvällen innan <3333

 



EN HELT NY JANNI



PUSSSSSSSS <33333333



Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud villka finnna bilder!!

2010-04-17 @ 17:08:52
Postat av: Janni

tack så mycket

2010-05-01 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0